6.3.10

Jeg tar utfordringen!

Jeg fikk denne utfordringen fra Maria

1. Åpne sms-innboksen på mobiltelefonen din.

2. Hold inn bla-knappen mens du teller til fem.

3. Den første setninga i den meldinga du stoppet på, skriver du inn som svar på det første spørsmålet. Derretter holder du inn knappen på nytt mens du igjen teller til fem. Den første setninga i denne meldinga skriver du inn på spørsmål nummer 2. Og så videre.

4. Send denne utfordringen til fem andre.

Hva sier du til sjefen din når du kommer for sent på jobben ?
- vart jo bekymra for at du for te Trondheim for å sæll hostesaft...

Hva forbinner du med ordet “husarbeid” ?
- Hihi (x) gofle i se mariekjeks og vaniljekjeks så du må bare spis sjokolade ja ;)

Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for sent at det er tomt for dopapir ?
- Ska ordne d etter jobb i mårrå!

Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen ?
- Fri hele dagen så alt passe :)

Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du ?
- Bare nok te å heim å skift

Hva er din beste sjekkereplikk ?
- (x) ska på date med vancouver og co

Hva svarer du hvis din kjære spør “Vil du gifte deg med meg ?”
- Hei!

Hva har du til å si til ditt forsvar ?
- Haha, men da kan vi betal før vårres egne da :)

Utfordringen går videre til

Pia
Jane
Anne-Solfrid
Trine
oooog
Strikkedama!

(Forutsatt at de leser bloggen min da og får det med seg ^^ )

PS! Det med hostesafta er ingen grunn til bekymring altså...jeg har nobelprisen i syk denne uka og har fått eh....låne hostesaft som har en viss street value. Men du verden så godt man sover av den! :P

Ingen kommentarer: