6.12.09

Hektisk

Det er advent, det er lange dager og jeg gleeeeder meg til at jula starter...i totida på julaften for min del, i år som i fjor. Kjipt å jobbe to julaftender på rad, menmen, det blir nå en kort dag da, og ikke mye kunder. Kjæresten og familien hans forbarmer seg nok over meg på lillejulaften i år også, om jeg er snill :) Satser på tradisjonsgraut med familien min neste år!

Ellers har jeg måttet resette hele mobiltrøskverket mitt, og mistet den fantastiske kommunikasjonen med bloggen - noe som resulterer i veldig få innlegg (til mine mange leseres store fortvilelse, som jeg kan se). Jeg har visst blitt mer av en on-the-go blogger i løpet av det siste året, sikkert like greit da det mest interessante jeg kan levere er semi-morsomme bilder av rare ting, ettersom livet mitt ellers er ganske blottet for mote, sminke, barn/graviditet eller sykdom og død (jeg regner mangelen på alle som en stor velsignelse, men kanskje spesielt de to siste der da lizm). Så, tilbake til mitt livs små trivialiteter; denne uka blir nok den mest hektiske før jul, av forskjellige grunner. Så jeg melder meg herved ut av verden de kommende 5 dagene og satser alt på jobb og å få se kjæresten igjen seint på kvelden fredag når det blir helg igjen.

Det er jammen bra jeg liker det her! :)

Ingen kommentarer: