17.8.09

Takk og farvel, Nemi

Nå erter jeg nok på meg flere enn en leser, men det har seg altså slik at jeg kjøpte siste Nemi i går. En gang i tiden kjøpte jeg Nemi for Nemi, nå de siste årene har jeg kjøpt Nemi mest for biseriene, som kan være riktig vakre. Men Nemi...ta en titt på forsida av dette nummeret, bare! Det virker som Lise har kastet alt hun kan om kroppens anatomi på båten i 80% av tegningene sine! På side 4 har hun også tegnet et "vakkert" portrett av Nemi i helfigur - og det blir bare så latterlig vet du, når hun legger såpass i skyggeleggingen som hun faktisk gjør. Det ser ut som hun prøver for hardt, og liksom ikke får det helt til. Minner mer om en selvlært tegner som kun høster kred hos sine venner, fordi fagmiljøet ser at dette er totalt på bærtur. Jeg lurer på om jeg skal sende Lise ei sånn lita tredukke som de har på Ciro, så hun kan se at armene når lenger ned på kroppen enn hoftene.
Suuukk.

Ingen kommentarer: