15.5.09

I beliiiiieeeeve

in a fairyyytaaaale!

Jadda. Jeg fikk meg meg semifinale nr. 2 i kveld, selv om jeg ikke tvitret noe om det den første halvdelen. Vi lo godt under innslagene, og vitset med hvor sinnsykt morsomt det hadde vært om Rybak ikke gikk videre. Men fy flate, jeg må innrømme at jeg var passelig stressa da det var 2-3 konvolutter igjen og Norge enda ikke hadde dukket opp! Hahahaha!

Jaja, det var mye rart denne runden også - men den eneste låta jeg fikk skikkelig hjerte for var bidraget fra Serbia. Atle Antonsen med parykk liksom, den var bare hysterisk morsom hele greia! Så det var skuff at den ikke gikk videre.

Nå blir det senga, før en lang arbeidsdag i Stjørdal i morra...arbeidsdagene i Stjørdal er alltid lange, på grunn av reisetiden. Mersom minst 10-11 timer, ofte 12. Hvis jeg feks skal på jobb til 10, så drar jeg hjemmefra ca. kl. 8, og er framme litt før 10. Toget hjem igjen går da 1752, og da er jeg her 1916 - og på hybelen litt før kl. 20. Blir en del soving på toget ja...jammen bra jeg digger det jeg holder på med når jeg først kommer på jobb! :D

Nuh...g'natt!

Ingen kommentarer: