26.4.09

Oppgulp

Dette er et bilde av spekeskinke, og rogn. Det var første gangen jeg smakte denne typen rogn, eller kaviar som det heter så fint. Og la det bare være sagt: om østers er som en kald klump sjøvann er dette som mange små kalde klumper med sjøvann som sprekker i munnen når du tygger... *grøss*


Kunst! Lillebror og jeg malte påskeegg, og selv om vi gikk tom for egg var det jo masse maling igjen. Jeg følte meg som en seksåring som strever for å fargelegge innenfor strekene (og resultatet ble da også deretter, som dere ser), men jeg hadde det gøy!

Denne kaller jeg Jeg kommer tilbake (Ooooo...hahaha :D )



Vandring (Hahahaha, det er lov å le! :D )


Verdens lys (Eller Mye maling på ett sted som tilfeldigvis ser ut som et lys)
Og sist, men ikke minst: Lillebrors Hodeskalle med solbriller.


Yeah. Godt å være kreativ! Det har jeg vært i dag også, om enn i litt mer kontrollerte former. Jeg har laget bursdagskort nemlig, og ble sånn passe fornøyd med dem etterhvert :)
Natta!

3 kommentarer:

hanssen-familien sa...

Ææææsj, æ ska aldri smak rogn eller østers :-S

Mella sa...

Vel.. siden d e lov til å le;
Hahahhaa! :)

Æ har alltid sett for mæ at rogn anna enn Mills kaviar som kommer ut av en liten tube e EKKELT! Å der fikk æ det bekrefta.. å tygge f.eks lakserogn må vær som å fange en feit edderkopp inni et tynt papir og så SPLÆTT!

Ekkelt!!

EM sa...

Eli - æææææææsj! Xo Hahahaha XP XD