1.4.09

Like...tired..

Så er man tilbake igjen, etter tre dager på Vågå hotell sammen med 40-50 Famere og Bjørn Opsahl. Jeg er så sliten nå at jeg ikke kommer på noe morsomt som beskriver hvor sliten jeg er en gang. MEN! Jeg er så sprekkefull av ting jeg vil ha gjort i studio nå at jeg skulle ønske jeg kunne plugge en minnebrikke rett inn i øret og bare overføre alle bildene og ideene mine! Det er herlig :) Har allerede booket to fotograferinger i påska; en fashionshoot med lillesøster, og hjernen min jobber på høygir med settinger for ei venninne og ungene hennes. Det er seriøst bare én annen ting i hele mitt liv som gir meg samme følelsen som jeg har for fotografi, og det er når jeg får snakke med mennesker om troen min. SÅ bra er det faktisk :D

Ellers har jeg blitt lurt én gang i dag! Sjefen min hadde booket en falsk kunde i kveld, slik at det så ut som dobbeltbooking og overtid for en av gutta - og det tok alt for lang tid før jeg skjønte at mr. Nuhb Ledu Lurth (eller hva det nå var, husker ikke helt) kaaanskje ikke var helt virkelig. Hahaha :D Men så greide jeg å lure begge gutta etterpå da, haha :D Det kom en spøk fra booking også, om at vi skulle begynne med uniformer (type blå/lilla/grønne sykehusuniformer) og måtte sende mail med bestillinger asap. Jeg prøvde å lure sjefen med at jeg hadde bestilt, men jeg ble gjennomskuet ^^

Anyhow, jeg ser "40 year old virgin" og ler høyt. Natta!

Ingen kommentarer: