3.3.09

Bergen!

Jess, nå har jeg endelig vært i Bergen! Endelig, fordi jeg har igjen en god andel av kvoten min på lillesøsterbesøk de siste årene...men atså, endelig :) Fløy ned torsdag kveld, og hadde en kjempefin dag på fredag med søstra. Det var strålende solskinn, og vi gikk (gikk ja!) en tur opp på Fløien. Utsikten:


Utpå ettermiddagen ble jeg plukket opp av Jane og hadde en koselig kjøretur ut til Osterøy! (Pluss at jeg fikk sett nyleiligheta hennes, og det skulle jo bare mangle ettersom jeg ikke rakk å se den gamle da jeg var på besøk i november!) Der ble det max koselig gjensyn med vår emigrerte venninne fra Levanger, barna, mannen - og ikke minst den splitter nye lille nydelige babygutten deres.

Lørdag rusla vi og pappa som også var på besøk rundt i byen, og senere dro vi på besøk til fadderne mine som jeg ikke har sett på jeg veit ikke hvor mange år! Det er nære venner av familien ellers, og det var bare en kjempeflott kveld! Det ble to nye venner i facebook ;D

Søndag tok vi det bare helt med ro, og tidlig mandag morgen fløy jeg hjem igjen i noe redusert tilstand. Jeg var så livredd for å bli syk før jeg dro, men "slapp" liksom alt da jeg kom frem. Så i går og i dag har jeg ikke gjort noe mer strabasiøst enn å drepe diverse monstre i det fantastiske PC-spillet mitt. Satser på jobb i morra, for dette er kjedelig i lengden...og hvis det er noe som indikerer at man begynner å bli bedre er det at man kjeder seg. (Jeg mener, jeg har til og med vasket opp i kveld...! oO )

Så, håper alle får en fin - og frisk - uke! *host* fra meg :)

3 kommentarer:

Line Kristine sa...

Å kjede seg er et typisk tegn på at man begynner å bli frisk, ja ;)
Fortsatt god bedring! :)

hanssen-familien sa...

Hvilket fantastisk pc-spill er det igjen??

EM sa...

Sacred!