2.7.08

På frierpote

I dag har jeg vel gjort min andel ærender! Så til de grader at jeg faktisk begynner å bli lei av å kjøre rundkjøringer...men kjøretreninga er jo bra da:)

Da jeg kom tilbake nå nettopp var det så veldig til lyd utenfor soveromsvinduet, og der sto det jammen meg en frier! Jeg fulgte min mors råd ("Ta et glass vann. Ikke før, ikke etter - men istedenfor") og kylte et glass kaldt vann etter den frekke herren (?) men han tok ikke hintet. Heldigvis var ikke frieren ute etter meg da, men Sarapus (som på toppen av det hele er sterilisert, så jeg skjønner ikke at de gidder).

"I can has girlfriend?"

Han forsvant nå etterhvert. (Eller er det en hun?) Jeg har fått barbert leggene, og det både ser bra ut og smaker godt - synes pus, som kom og smakte på meg i sted...sært:D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Teite katta satt og gnåla i natt/mårest å! Men hu forsvant da det va æ å ikke Sara som dukka opp i vinduskarmen :D

Sarah sa...

Aaw. I can has kitty?

Anonym sa...

Hva er det med engelsken til disse kattene? Kommer de fra Kattmandu? Har de en språkkattarr ELLER kanskje de lider av puslexi?

Morix

EM sa...

Kjære Morix. Æ trur du ska ta en titt på den her sida: http://icanhascheezburger.com/ :D

Anonym sa...

Jeg , Gammelmorix har lest og forstått ! Og når jeg og Gammelfarix kommer heim U CAN HAZ FISH!!!!!!!

Hilsen Morix