19.7.08

Invisible bike


På vei til jobb kom jeg over denne...dakar liten. Men på vei tilbake fra jobb var den borte, så jeg tror den våkna igjen og løp tilbake til skogen for å leke med vennene sine! Yeeee:D

Var en snartur innom Magneten, som driver særdeles proft på skjermene:


Av andre nyheter kan jeg melde at jeg faktisk kom inn på journalistikk i Bergen! Det er ganske fantastisk, og jeg er veldig glad for at det er lenge siden jeg bestemte meg for at jeg ikke skal til Bergen. Så der ble det en plass ledig for dere som står på venteliste! :D

Øøøøh...jeg kommer ikke på mer. God natt.

(jeg kom på mer)

Drømmen min i natt:
Jeg drømte om Facebook, som var et univers man kunne logge seg inn på og faktisk leve i (virtual reality deluxe). Så PLUTSELIG helt uten forvarse ble siden tatt ned! Og vi fikk beskjed om at for å få fortsette å bruke Facebook måtte vi betale 200$ til Leger Uten Grenser. Vi ble selvfølgelig irriterte, og mente at det ville vært mye bedre å betale feks. 10 kroner i måneden eller noe sånt. Imidlertid (oh, no, it's not finished yet) var en del av oss fanget i Facebook - ettersom vi var logget inn på applikasjoner da siden ble sperret. Så vi begav oss bortover en lang vei mot horisonten, med en drage flyvende over oss, for å finne en løsning på dette forferdelige som hadde skjedd med Facebook.

Dett var dett. Nå må jeg gå, jeg skal sjekke Facebook.

Ingen kommentarer: