4.7.08

Carried away

Ohyez - I went there! Pia og jeg dro til Verdal i kveld, og sammen med masse høn...jeg mener damer i salen nøt vi 2 1/2 time med Sex and the City. (Helt utrolig hva voksne damer får seg til å si - og le av - når de tror en hip film gjør dem 20 år gamle og sexy igjen...I died a little inside tonight...) Knallbra film uansett, som appellerer til hele følelsesregisteret. For min del fikk jeg den sterkeste reaksjonen ved overrekkelsen av en Louis Vitton veske - DET var rørende! ^^

I går så jeg og kjæresten Transformers, noe jeg tror er det beste som har skjedd meg siden Pirates of the Caribbean! Maken til underholdning har jeg ikke sett på lenge! :D Me like<3

Men nå er jeg altså på landejorden igjen - gode, gamle, alltid fredelige norsk jord. Ingen roboter, ingen eksplosjoner, ingen stormende kjærlighetsdrama (ok, jeg kan klare meg uten de to siste der). Jeg vanner hagen, vasker klær og blogger. Og der så jeg på klokka og innså at det er leggetid. Kanskje jeg drømmer noe kult? :D

Ingen kommentarer: