14.7.08

iSmooth


Nå har jeg lenge ment at Apples "bare vi putter en i foran alt i verden blir det så bra"-opplegget er hype og i all hovedsak salg av merkevare - men nå har jeg faktisk holdt min første iPhone i mine egne vantro hender - og det var faktisk ikke så verst! Telefonen virker ved første øyekast kraftig på funksjon, og brukergrensesnittet er slettes ikke verst. Jeg tror til og med at det kan være mulig - med litt trening - å få til foruftig bruk av touch-tastaturet ved skriving av SMS o.l. også. Nå prøvde jeg den ikke mye (satt i bil, ble kvalm), men førsteinntrykket kan oaltså ppsummeres med følgende: iSmooth :)

Andre nyhende: Henki Kolstad er død. Fred over minnet etter en stor skuespiller. Nå når to giganter er borte (Harald Heide-Steen Junior gikk bort for ikke lenge siden), hvem har vi egentlig igjen?

Til slutt en observasjon jeg har gjort i det siste (som ikke har noe som helst med noe av det foregående å gjøre): det er ALLTID oppoverbakke hjem! (Seriøst - finnes det noen i hele Norge som har nedoverbakke hjem?)

2 kommentarer:

Mella sa...

Æ har nedoverbakke hjem.. så nedover at æ kan skli ne på vintern. Ikke Figgabakke, men dog.. vet ikke ka æ foretrekker.. oppover til eller nedover hjem.. hm..

Karl-Peder Sjømæling sa...

To giganter? TO?? HALLO! Henki Kolstad, Harald Heide-Steen Jr, Trond Kirkvaag, Grete Kausland å Kjell Kristian Rike bli nu minst 5, men Rike regnes som i hvert fall 2 alein, for han va kommentator på landsskytterstevnet. Dermed e det 6 giganta som har tatt kveld i år. Fortenk! :p