15.10.07

TechnoPort

That's right, jeg skal på årets TechnoPort. Men ikke som tilskuer, ånei - jeg går da multimedieteknologi! Vi skal nemlig produsere under hele festivalen, både for storskjerm og livestream (dukker nok opp på Adressa sine sider i løpet av morgendagen). Min oppgave kalles "innspillingsleder", og selv om jeg ikke har fått noen brifing enda (så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i det hele tatt...) så gleder jeg meg veldig!

Folk fra HiNT kommer til å være der fra i morgen til slutt på lørdag - det skal til og med filmes på Tiger Tiger! (lykke til til de som skal sette lys...! :) Jeg skal være der i morgen og onsdag.

Alle teknologer og andre tekno-freaks der ute anbefales å svippe innom eller i det minste få med seg noe av det som sendes fra festivalen. Dette er rimelig stort i Trondheim :)

Ingen kommentarer: