21.10.07

Namsos Rock City!


Raga Rockers er ikke normalt min type musikk, men når de spiller live i Namsos og man får dra sammen med kjæresten så går det meste. Live er de etter min mening uansett utrolig mye bedre enn i opptak (selv live-opptak, haha!).

Musikalsk var det en sjelden opplevelse, til tross for at jeg hadde øreplugger. Apropos øreplugger var ikke de de eneste tegnene jeg så den kvelden på at jeg kanskje begynner å bli litt gammel...

CG7 (eller "cirka sju" som det heter i Namsos...de har visst generelt labre besøkstall) huset alt fra edru musikkjunkies som oss, til overstadig berusede..ja, junkies. 16 år gamle pupper på bein, eldre pappa-aktige menn, 35 år gamle menn kledt som 15 år gamle hip-hop'ere (typisk mannfolk som er rørleggere eller elektikere, og blåser all inntekt på bil, snus og damer), metal-heads og you name it. Det var moro å se på i alle fall! Bortsett fra når de falt oppå oss selvfølgelig, det kan jeg styre meg for. At vi ikke så helsepersonell der inne i løpet av kvelden er vel noe av et under, med tanke på hvor mye knust glass det var på gulvet og så mye som folk falt.

Det var altså en opplevelse av dimensjoner, både musikalsk og kulturelt.

Hurra for Namsos Rock City!

Ingen kommentarer: