30.4.07

Statusrapport

Jeg har -endelig- sendt inn mobilen til reparasjon. Derfor blir det ingen bilder i dag, bare kjedelig tekst. Skal ikke skrive så langt da. Av andre begivenheter har jeg gått til anskaffelse av en ny vekkerklokke, til den nette sum av 39,90 på Nille. Den er rød, og den sier TIKK TAKK TIKK TAKK TIKK TAKK! Og det kommer den nok til å fortsette med i hele natt, akkompagnert av susinga fra ventilasjonsanlegget. Jeg kom meg nemlig ikke opp i dag fordi alarmen på lånemobilen har IQ-sperre...og i morra skal jeg på jobb, så da MÅ jeg opp i tide. *stress* Åjadda.

Ellers...jeg har sykla opp hele figgabakken. En prestasjon når jeg er i så dårlig form som nå. Kjøpte meg nye sokker i dag. Svarte, og et par med små mus på. Veldig søte. Skal spare de sokkene til en gang jeg skal være fin.

Så...jajamensann...man skal høre mye! Hoh... God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ooh, fine sokker er artig. Jeg kjøpte meg noen sokker i svolvær med giraff på. Og så sklibelegg under. Det syntes jeg var litt morsomt at de putta på voksensokker. Sklibelegg i form av stjerner faktisk. Så fine atte.