3.4.07

Påske og sånt

Jajamensann. Så var det jammen påskeferie igjen! Det er jo litt å fortelle, blant annet har jeg tatt det første lille steget på min freelance-karriære! T-A kjøpte to artikler av meg som kom i mandagsavisa, sweet!

På søndag dro jeg til Trondheim for å besøke Linda&Stijn. Det var så utrolig fint, de tar så godt vare på meg :) Vi rusla en tur i byen og gikk på kafe på solsiden, det var så perfekt som det kunne være uten sommer og jordbær. Mandag fikk jeg møtt Sarah før jeg dro tilbake, med litt rusling hit og dit og lunsj på Barmuda *nam* Ja til flere sånne besøk! Jeg synes det er så fantastisk hvordan noen vennskap bare varer og varer, selv om man er sløv og lite flink til å pleie vennskapene. Jeg er så glad i dere alle tre! <3

Så, nå er jeg hjemme hos mor&far for å feire påske. Har store planer om å lage påskepynt med søsknene, men da må vi ha fjær først. Man kan jo ikke lage påskekort uten fjær!

Ellers har jeg funnet meg en ny kamerat: Shaun the Sheep. Desverre er det kav umulig å få embeddet videoen akkurat i kveld, så du får sjekke linken:
http://www.youtube.com/watch?v=Dhcahz3kAGY

Og i et anfall av jegveitikkehva og tips fra Linda har jeg blitt med på noe så sprekt som Facebook. Jeg venter spent på flere venner og action!

Ja, jeg hadde årets første sykkeltur i dag! Leverte den like godt til vårservice, så nå blir det sykling! Yeee vår!

1 kommentar:

Alicejenta sa...

Sku sjekke linken:
"This video has been removed due to terms of use violation."

Moahahaha.... Sånt du ser på ja :p