18.8.06

Fiber!

Nei, jeg snakker ikke om brød - men nettet på Figga! Etter å ha vært nettløs i godt og vel en uke er det -endelig- nettkontakt i dag! Skolen startet på onsdag med en fantastisk åpningsseremoni jeg overvar ca. 5 min av, etterfulgt av en hel del lovlig kjedelige forelesninger siden da...dont get me started! :P Var i alle fall morsomt å bygge tårn av sugerør i dag, vi vant ikke da, men det var morsomt likevel. Godt å se folk igjen også :) Ja, og i dag var vi på forelesning med Mira Craig! Hun snakket om musikkbransjen, utrolig smart (og pen) dame, men vi var jo bare der for å se henne "vill" liksom. Desverre ble det verken romperisting eller stagediving.

Kjøpte festivalpass for en billig penge i dag, i morra blir det Ralph Myerzzz, Paperboys og jegveitikkehva, men morro blir det! Håper på opphold og godt vær. Gleder meg :D

Min nye roomie er snill&grei, kjempekoselig jente som går utmarksforvaltning. Kjæresten har dratt, og reiser langtlangtbort på søndag...men hey, det er da ikke lenge til jul :P Har i den forbindelse fått meg webkamera, men jeg har ikke testa det enda. Den sitter på toppen av skjermen min og stirrer på meg...scary.

Alt i alt har altså skolestarten gått fint, jeg lever, puster og har det bra. Stay tuned for MORE FANTASTIC NEWS!

- Ye be warned

Ingen kommentarer: