24.8.06

Flashback

Et par billedlige beviser på at jeg faktisk var på steinkjerfestivalen! Gøy :D


D.O.G. Aldri hørt om dem før, er nok ikke heeelt min type musikk, men live i sola funka de veldig bra. Heia D.O.G.!













Ralph Myerz rocka! Ikke like mye som på Samfundet, but still - Myerz vil alltid være Myerz. Me love!












Paperboys! Ikke er de kjekke, ikke er de smarte og ikke kan de synge - men du verden for en herlig konsert! Fikk desverre bare med meg siste halvdel av konserten, til gjengjeld var den dritbra! (ja, faktisk;)











Og så Seigmenn da...desverre ble konserten avholdt i mørket med masse lys, og mobilkameraet mitt er skikkelig shitty når det er dårlig lysforhold - men hey, man tager hva man haver. På dette tidspunktet var jeg ganske trøtt, men det var en avsindig bra konsert. Også pga lysshowet. Aldri sett Seigmenn før, så det er jo litt trist at det var siste showet deres da.

Ingen kommentarer: