27.1.11

Kids say

Mitt nye liv som vikar/praktikant (eller hva det nå heter) bringer med seg mangt et hodebry (hva gjør man egentlig på pølseparty med tolv mer eller mindre ville barn?), men også mange solglimt og gullkorn. Jeg må nok skrive dem ned etterhvert for å ikke glemme dem, de kan virkelig være herlige disse barna!


- "Snørr mæ!" (Utlagt: Kan du være så snill å tørke snørret mitt?")
- "Men, du e jo voksen, du treng itj å spør om hjelp te nå du!" (sagt med store tillitsfulle øyne en dag i garderoben når vi snakket litt om å be om hjelp til feks. påkledning) 
- "Du va en flink vikar!" ( Jeg LIKER ungdomsskolen! :D:D:D )
- "Det e beir at du går rundt enn at du går fra oss." (Kontant beskjed fra en VG-elev da jeg ymtet frampå at de bare måtte si fra om det ble veldig plagsomt at jeg gikk rundt og kikka dem over skuldra hele tida).
- "Den her e te dæ." (Min første tegning overrakt fra en herlig gutt...sukk :) 


Samle samle :)



Ingen kommentarer: