4.1.11

Det Store Kinderegget

Da er tiden endelig kommet, jeg fikk tid til å dele en av de største hendelsene i fjor med dere mine kjære lesere (hei mamma). Nemlig historien om Det Store Kinderegget.

Det har seg nemlig sånn at jeg er så priviligert å kjenne et menneske som jobber i Zürich! (Dette mennesket gikk jeg bl.a. i speideren med i hine hårde dager, bare så vi har etablert det - det er ikke et sporadisk nettbekjentskap kun for...ehm, fordelenes skyld). 

Så var det en gang at dette mennesket la ut et bilde i facebook av et GIGANTISK kinderegg! Etter at jeg hadde puttet øynene tilbake der de hørte hjemme og tørket opp sikkelet fra gulvet skrev jeg ca. en kommentar som lignet på dette: 

" HÆ. "

Og så trakk jeg meg tilbake i misunnelse og det som verre var over at jeg ikke kunne få tak i noe sånt her til lands. 

Og SÅ en dag fikk jeg en pakke i posten! Jeg tror det hørtes lett over gata da jeg åpnet den og så hva det var:  




DET STORE KINDEREGGET!!!! (Her strategisk plassert ved siden av Jesusbarnet for å gi en følelse av størrelsen for dere som ikke er så heldige å faktisk HA et sånt egg.)

Og inni?



En HAUG med sjokolade (altså: mye, og litt knust) og LEKE :D:D:D:D
 

Jadda - det var KALEIDOSKOPPINGVINEN!!! :D:D:D:D
 


Så nå har jeg MANGE egg! Moahahahahaaa! 
 

Og nå har jeg...ingen egg. Det overlevde hele advent OG jula, men i dag måtte det bøte med livet. Helt sinnsykt gøy da! TUSEN TAKK KJÆRE ZÜRICKMENNESKE! :D:D:D:D


Tenk så fin verden hadde vært om bare alle hadde sendt hverandre et gigantisk kinderegg i ny og ne?

1 kommentar:

Pia sa...

Åja, hei mamma ja, ikke nå hei pia nei! *snurt*.. e og vil ha sånn egg forresten! :D