31.12.10

Voksentesten

 Jepp, det er rolig på jobb i dag, nyttårsaften :) Så da tar jeg denne voksentesten isteden! Mine poeng er uthevet.


0-15 p – IKKE gammel
16-25 p – Godt på vei…
Over 25 p – Nå er du der!


Jobb (1p)
Visittkort (1p)
Deltatt på konferanse med overnatting (1p)
Bor hjemme hos foreldrene (-2p)

Samboer (1p)
Forlovet (1p)
Gift (2p)
Skilt (3p)
Eier eget hus (2p)
Har en bil (1p)
Hund (1p)
Lån (1p)
Delt økonomi (1p)
Pensjonssparing (1p)
Gjør storhandel (1p)
Bruker kundekort (1p)
Handler bevisst på rabatt-tilbud eller benytter rabattkuponger (2p)
Har hushjelp/vaskehjelp/praktikant/eller lignende (1p)
Har oppvaskmaskin (1p)
Dobbeltseng (2p)
Har juletre i jula (2p)
Grå hår (1p)
Cellulitter (1p)
Abonnerer på morgenavis (1p)
Løse sudoku (1p)
Velge å ikke ta telefonen (2p)
Pusse vinduer (1p)
Plukke sopp (2p)
Bruker msn (-1p)
Parmiddag (1p)
Vinsmaking (1p)
Dansekurs (1p)
Feste til gamle 70-tallshits. (1p)
Drikke Konjakk alt. calvados til kaffen (1p)
Gå til sengs før 23.00 hver kveld på ukedagene (1p)
Foretrekke sofaen hjemme framfor utekveld med venner(1p)
Spille bingo (1p)
Syns Idol-Aleksander/ Idol-Vivian er dritdigg (-1p)
Ha hofteproblem (1p)
Ha bilradioen innstilt på P1 (2p)
Bli overrasket over ”ungdommen nå til dags” (2p)

Resultat:

12 poeng! Puuuuh. (Og om ca 20 minutter er det bare 11 poeng, for da har jeg ikke jobb lenger...sukk)







Godt nytt år forresten! Jeg har et par nyttårsforsetter også jeg gjerne vil dele med dere:



1. Få ny jobb
2. Bli flinkere til å gratulere folk med dagen i facebook


Hurra for 2011! :D:D:D

1 kommentar:

Anonym sa...

Minus 3 poeng e ikke verst:D minstelillebror