22.12.10

På julebord

med klassen sa jeg noe lurt, og da var det en svenske som prikket meg i tinningen og sa i stort alvor: "Smart tjei". Så da har vi etablert det: jeg er lur. Og siden jeg er lur er det lurt av deg å høre på meg når jeg foreslår at du leser dette her, som min enda lurere kjæreste har skrevet! Overvåkningsevangeliet, kaller han det, og siden jeg er så lur så vet jeg at han vet hva han snakker om.

In other news: I dag har jeg prøvd iPad! Først var jeg bare


Så fikk jeg prøve Angrybirds (som jeg forsåvidt har prøvd på bror sin iPod før), og så fikk jeg prøve et BILSPILL! Og da bare



Og nå vil jeg også ha en iPad. ...sukk...

2 kommentarer:

hanssen-familien sa...

Nei-nei, det vil du ikke. Du vil ha en samsung galaxy tab, som i følge flere anmeldelser gruser iPad på alle måter så nær som størrelsen. Altså tab'en er mindre. ;)

Linda sa...

Fikk en æ;)