15.10.09

Pang!

Steinkjer feirer åpning av nytt senter i regnet.




I dag har jeg altså stått på stand, og det har egentlig vært veldig hyggelig :-) Masse trivelige folk å prate med på formiddagen, både folk som var interessert i fotografering og folk som lurte på hvor de egentlig befant seg i O Store Kaotiske Senter. Tenk at Amfi hadde lagt ut kart trykket på A4-ark som lå rundt i senteret...skulle folk gå rundt som turister liksom? Mye frustrasjon for folk som ville ut, finne do og diverse. Men nå har ikke Nord-Trøndelag akkurat noen verdensrekord i å skilte, så sånn sett følger de opp en traust tradisjon i landsdelen vår. Den heter "Vi som bor her vet det, og det er nok." Da er det ekstra artig å kunne hjelpe folk litt på veien da, de ser så letta og glade ut når de går :)

I dag var det forresten en dame som sa at jeg var en engel! Bare fordi hun låne telefonen min, hun ble så glad! Og det var faktisk helt utrolig fint å få høre! Jeg ønsker meg en verden med flere "engler" i sånne små ting, fordi det ofte skal så lite til for å gjøre noen - og meg også - glad :D

Ingen kommentarer: