24.10.09

Bursdagsfeiring og gospelmusikk!

Jepp, i dag har vært en utrolig innholdsrik lørdag til meg å være. Først lagde jeg kjeks (som ble anneledes enn sist...men det blir de alltid. Gode er de uansett:), og så rusla jeg og en homie (yeah) ned på Montesorriskolen for å titte på høstfesten. Jeg kjøpte noen lodd, og jammen vant jeg ikke både oppbevaringsbokser og "Mitt første dyreleksikon"! :D

Etter det ble det noe hektisk aktivitet her med rydding (dere som kjenner meg vet jo at, vel...det kan trenges en gang innimellom...ehm) før familien overrasket lillebror med bursdagsfeiring i leiligheta mi. Stakkars bror trodde han ble tvunget med på gospelkonsert...eller, det ble han jo, men før det ble det gaver og kake og film! :D

Og så dro vi ned i Steinkjer kirke på konsert med Steinkjer Gospelkor og Roland Utbult!* Masse folk og veldig veldig artig happening. Jeg får litt lyst å synge i kor altså, men det lar seg nok ikke gjøre slik jeg jobber for tida. Neste år kanskje?

Noen vakre bilder fra seansen:



*Nå lurte dere på hva den stjerna var for noe eller? Haha, vi "ungdomman" satt og kniste i benkeradene, fordi da mannen ble introdusert hørte vi en "p" istedenfor en "b"...knis! Nei fy. ;D

1 kommentar:

Mella sa...

Hahah! D tok en stund før æ skjønte den.. fant ikke * i teksten først. Hhahahahaha..Ronald Ut*ult.. hahahaha... Artig..