16.7.07

puuuuh

I morra på denne tiden er jeg i Amsterdam! Faktisk har jeg vært der noen timer allerede. Gleder meg:D I dag fikk jeg også -endelig- hentet mitt 55-200 mm. objektiv, med veske og minnekort, super hylse til objektivet og en snerten liten veske til nøkkelknippet med plass til 2-3 minnekort i! Og en rar skjerm jeg enda ikke har tatt meg tid til å finne ut hva er, men det er tilbehør til objektivet. Tror neppe jeg tar med hele stasen på ferie, det nye objektivet er litt tungvindt å manøvrere og autofokusen er egentlig ganske treg. Jeg må drille inn manuell fokus først:)

Og nå bestemte nettbanken seg for å streike, og kontofonen min ble sperret. Najs. Flybillettene er heldigvis betalt!

Av andre ting som er verdt å nevne kan jeg fortelle at det har føyd seg en ny kjendis til intervju-lista mi. Den første var som kjent vår alles velduftende (og mye høyere enn man skulle tro!) statsminister Jens Stoltenberg, den andre var den sjarmerende C-kjendisen "Idol"-Rebecca (som desverre ikke ble trykket), og nå; sist men ikke minst:

HÅVARD "the man show" LILLEHEIE!


(VG foto)

Ingen kommentarer: