13.7.07

Livet i Steinkjer

Det er faktisk godt å være tilbake, selv om jeg begynner å lure litt på denne hybelen. Jeg har gått mot alle mine (eller, pappas) prinsipper, og skaffet meg en hybel som for det første blir kokvarm i solsteiken, for det andre ligger i 1. etasje, for det tredje ligger rett ut mot en vei og for det fjerde ligger rett ved Kirkens Sosialhjelp... På pluss-siden er det billig, 50 meter fra skolen og 50 meter fra Bodegan (om det er så mye en gang). Og så er det en ganske fin hybel da. Vi får vel se om jeg overlever dette året!

For at ikke dette innlegget skal bli bare tekst kan du jo se på denne linken, og så kan du forestille deg meg som står i bakgrunnen og roper "DET KAN DU BARE DRITE I!"

:)

Ellers har jeg et par nye bilder, men jeg gidder ikke sette ned oppløsninga -akkurat- nå... *gjesp*

Ingen kommentarer: