7.2.07

Tidtrøyte og sinnsyke tilbud!!

I dag hadde vi introduksjon til reklamefilmproduksjon, noe som blir veldig spennende. Forelesningen var ikke kjedelig, derimot en av de beste jeg har vært på så langt på HiNT faktisk, men med den dårlige luften vi hadde inne på auditoriet var det flere som hadde vanskeligheter med å holde seg våkne. Jeg har jo tidligere i bloggen demonstrert hva som kan skje dersom en student kjeder seg for mye, så da jeg både hadde et strikk og Vuongs wella-like hår tilgjengelig var følgende desverre uungåelig:



(Det han har på hodet er forresten en Buff (uttales "BØFF" her til lands), og det er ekstremt cool. )

Etter at timen var ferdig gikk vi på Spar, og de hadde jammen meg tikronesmarked! Først trodde vi kanskje det bare var lokkebiff, men det var det faktisk ikke. Ikke alt i alle fall. Hva akkurat dette tilbudet faller under kan vel diskuteres:

Fantastisk! En boks koster 5 kroner - og man får to for 10!!! LØP OG KJØP sier jeg bare!

Helt på slutten vil jeg gjerne komme med en oppfordring til de av mine venner som anser seg selv som mer eller mindre troende (begge deler funker like fint): Jeg skal til tannlegen i morra for å borre. You know what you have to do!

1 kommentar:

Mella sa...

I know what i have to do...