21.2.07

Hold på hatten!

Det vil si, hadde jeg hatt en hatt, så hadde jeg holdt på den.

Det er midt på natta(jada, skal legge meg snart mamma), og jeg spiser brødskiver med peanøttsmør som jeg i et innfall av galskap gikk til innkjøp av i dag (peanøttsmøret altså). Nå vet jeg at det er veldig mange der ute som har et traumatisk forhold til peanøttsmør, men dere kan bare holde kjeft. Mer til meg!

I dag har jeg ingen fasinerende bilder desverre, men derimot et lite innblikk i hva som foregår her for tida. Les det den som gidder :)

I dag...
...tok jeg influensavaksine for første gang. In your face influensa!
...laget jeg en DVD-meny (nesten) helt alene for første gang. Victory!
...har jeg ikke vasket klær som jeg sa jeg skulle, for etter at middagen var inntatt ble tre timer tilbragt i fosterstilling i senga - under dyna - med overtrekksbukse på - for å få varmen i meg.

Og så har jeg blitt plukket ut til å være redaksjonssjef (eller noe sånt) for det 16 siders magasinet vi skal lage som skal følge med som bilag i Trønder-Avisa om jegveitikkenår! Det gjør faktisk litt godt å bli forhåndsplukket til en sånn oppgave, må innrømme det.

Tannlegebesøket gikk for øvrig greit, selv om jeg måtte tilbake for en nedfiling av en fylling. Jeg skulle ønske det fantes en hull-fe. Som samler på...hull. Og som gav små glitrende ting tilbake. Penger til tannlegeregningen for eksempel.

Ellers har Grannes-videoen begynt å gå på Svisj og vi har nettopp i dag produsert ferdig en reklamefilm for Softwaredesign-studiet (det teamet som vinner får sin reklamefilm sendt på Trondheimskinoene!).

Og - der! - ble det natta. Sov godt alle små, enten dere er i Trondheim, Verdal, Levanger, Vietnam, København, Oslo eller et lite sted en time utenfor Bodø.

Slenger på en liten tekst som kanskje kan sende tankene til en varm vår noen små sekunder i disse kuldegrader.

Humdidum
jeg er en humle
surrer
og flyr
Tykk og lykkelig
Er over alt
og ingensteds
Varm og god
Ingenting betyr noe
bare meg.

1 kommentar:

K sa...

Skulle gjerne ha sendt deg massevis av varme herfra, for jeg har litt for mye av den... Gode netter ønskes deg også! Her i Vietnam begynner den neste straks!