4.2.07

Minner

I forbindelse med en skoleoppgave har jeg blitt sittende litt og gå gjennom gamle CDer med backuper av filer fra jeg var yngre. Jeg kom over et dokument jeg skrev da jeg var 17 år. Jeg skal ikke gjengi det som står der her, men en ting vil jeg gjerne dele, nemlig et bibelvers som betydde veldig mye for meg den gangen. Jeg har uthevet det jeg selv streket under den gangen.

Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd som på en høytidsdag.
-Sefanja 3.17-

Jeg var en merkelig skapning da jeg var 17 også. Men det var allerede da mange fine tanker i det voksende hodet mitt. Man skal aldri undervurdere seg selv, selv ikke når man tenker tilbake på da man var 17 år.

Ingen kommentarer: