25.11.11

Juleforberedelser

Jada, i går hagla og lynte det, i dag kom det snø i form av sludd i noen minutter. Nå er stormen Berit over oss, her oppe i høyden er det god styrke i noen av kastene må jeg si! Så i kveld ble det satt pepperkakedeig!


Bildene av selve deigen ble litt...deigete, får se om det blir noen bilder av pepperkakene i morra kanskje?

Ellers har jeg blitt fryktelig opptatt av å score husmorpoeng i det siste, men i dag begynte jeg å lure på om det egentlig er noen som holder regnskap her? Ikke jeg ihvertfall, selv om jeg er fryktelig stolt når jeg føler at det tikker inn noen poeng - men hvor mange poeng er egentlig en hjemmelaget pepperkakedeig verdt? Jeg tror det er i øvre sjikt av skalaen ihvertfall, men sikker er jeg ikke. Jeg finner vel ut av det en dag, kanskje den dagen jeg faktisk blir husmor (lenge til, slapp av), men noe sier meg at da er jeg kanskje ikke så opptatt av disse poengene lenger. Uansett, pepperkaker er nam og jeg er stolt av meg selv, og det skal man jammen unne seg å være innimellom!

1 kommentar:

Line Kristine sa...

Klart du skal være stolt av deg selv! Det er til og med veldig sunt å være stolt av seg selv innimellom :)