16.6.10

Your brain on...something

...ja, her skulle det vært et bilde av tre moste egg, men jeg ble så sint at jeg bare heiv hele driten da jeg kom hjem.

Følgende har skjedd: På tur hjem fra jobb sykla jeg innom Rema og kjøpte egg og melk, fordi jeg tenkte å bake en kake til møtet i kveld. Jeg handler, setter meg på sykkelen, og kommer sånn ca. 50 meter fra Rema da det piper i lomma mi. Jeg må jo selvfølgelig sjekke sms MED EN GANG! og av en eller annen grunn tenkte jeg at det var LURT å sette ned foten og bremse med den på gresset...det var bare det, at foten min stoppa ikke selv om sykkelen gjorde det....

...så plutselig lå jeg der, med sykkelen oppå meg, egg og melk UNDER meg og et temmelig forfjamset uttrykk - som raskt gikk over i oppgitt sinne da jeg skjønte at den knasende lyden jeg hørte da jeg falt var eggene som knuste...

Så gikk jeg hjem (jeg var så sint på sykkelen at jeg ikke ville sykle...drittsykkel.) mens jeg lakk egg hele veien fra posen som selvfølgelig var lekk. Kom hjem og fant ut at tre av eggene faktisk hadde berget! og tenkte at det ble kake likevel. Bare for å finne ut at mine kollektiv-kamerater nettopp hadde okkupert ovnen med en frossen lasagna i en hel time.

Ingen kake i dag altså. Og så jeg som kjøpte dinosaur-strø og alt :'(

Ingen kommentarer: