31.7.09

Bizarroettermiddagen

I ettermiddag kom en liten jente på jobb bort til meg og viste meg en steinting hun hadde med og sa "Syns du den e win?" Jeg tenkte jahaaaa kan seksåringer sånt også nå, og forberedte et slags coolt svar. Før jeg rakk å svare skikkelig (Jeg kom til "Jaaa....") viste det seg at det var hennes personlige måte å si "fin" på. Puh :)

Senere gikk jeg på toget, som selvfølgelig var fullt av folk - argh - og spurte en dame om det var ledig ved siden av henne. Hun svarte ja, og var en mann.

Etter at han hadde gått av kom det på to eldre fruer, og den ene satt og leste høyt i avisen for den andre. De leste om et utested vi har her som heter Zara, og etter noe høytlesing og samtale kom replikken jeg virkelig måtte anstrenge meg for ikke å le høyt av:
- De je....ka e det?
- Nei...æ veit itj.

DJ, altså. Haha :D

1 kommentar:

hanssen-familien sa...

Hahahahahah, jeg ler høyt!!!