27.6.09

Madcon




"Stæinschæææææær!"






De kjære facebook-lesere må trykke på "view original post" hvis dere vil se bildene :)
Vi ble også igjen for å se på something-australian-pink-floyd-show, noe som nok var en mye bedre opplevelse for de fremmøtte som kanskje har tippet 40, og som utrolig nok lot seg imponere av 3D-grafikken. Jeg trodde faktisk det var en oi-shit-nå-har-vi-tatt-på-oss-mer-enn-vi-takler-på-alt-for-kort-tid-igjen-HiNT produksjon, men artistene hadde det med selv. Desto større grunn til å bli skuffa, ettersom jeg var litt hypa på det fantastiske sceneshowet de visstnok er så kjent for. En norsk sommernatt er vel uansett alt for lys til å nyte noe lysshow særlig, og jeg fikk nok en skuffelse da noen sa "Oi, nå har de LASERSHOW på scenen!" Det var to grønne striper med lys som veiva opp og ned. Jaja, musikken var veldig fin da :) (Og adressa er enig med meg ;)
Så ble det burger i byen (and oh, such drama - å samle så mange ungdommer på ett sted er bare ikke bra, det var mye småknuffing og tilløp til skikkelig slossing innimellom), og CC Cowboys etterpå, som jeg dessverre var litt for sliten til å nyte fullt ut. Men de dro mye folk, og det var gøy :)
I dag skal jeg vel nedover igjen med kamera og knipse Carpe Diem klokka fire, så får vi se hvor lenge jeg holder ut i varmen. Holdt på å krepere på vei til jobb, bare.
Goood sommer, folkens! B)



2 kommentarer:

Anonym sa...

e d du som har tatt all bildan?

hilsen lillebror

EM sa...

Jepp! :)