31.1.09

Dagens hovedrett

skal jeg komme til om litt, men aller først må jeg gratulere team Osterøy med en ny verdensborger!!! En liten gutt som etter det jeg har hørt er aldeles nydelig (men det visste jeg egentlig fra før, jeg mener d-oh;) ! Gleder meg ENDA mer til Bergenstur nå ja :D


Så var det denne eksperimentelle middagen da (som jeg spiste opp før jeg kom på å ta bilde). Altså, kyllingmiddag for en person:

1. stk kyllingfilet, penslet/dæsjet med vanlig tacosaus (fordi jeg manglet noe annet å marinere med), pakkes i folie.

3 stk små poteter (selv om to egentlig var nok) sammen med en dæsj smør og litt (for lite) havsalt, i folie.

Slenges i ovnen på 200 grader (over- og undervarme) i ca. 30 min - MEN neste gang skal jeg ikke legge inn kyllingen og potetene samtidig, kyllingen ble litt tørr.

Servert med grønn salat, paprika og ost. Spennende smak på kyllingen, selv om den som nevnt ble litt tørr. Jeg forsøkte også med rømme, uten at det var den helt store suksessen.

No e æ mætt! Og klar for ostepop om en stund ^^

Ingen kommentarer: