10.8.07

Pang! (igjen)

Oyez, jeg har vært på skytebanen igjen! Denne gangen med Kalle og Johannes, et par ørepropper og to par hørselsvern - hvorav det ene ikke fungerte særlig bra. Jeg tok ett skudd rett i øret da jeg fikla med kameraet og glemte at Kalle skulle skyte, det var ikke noe særlig.

Denne gangen ble det ingen skyting med Salong, men tre andre mye kraftigere våpen. Sauer vet jeg at det var, Mauser ble nevnt, og et tredje navn jeg ikke husker var det også.

Boden var desverre låst i kveld, slik at vi ikke fikk ut noe..øh...stativ? Vi måtte holde våpenet selv; ergo var det noe ustødig. Skal poste fotos av skivene mine i morra, til spott og spe :D

Her er i alle fall et bilde av meg i Kalles skytterjakke, med hørselsvern, hanske og Sauer (?):


Jeg har enda ikke prøvd å skyte knestående eller stående, så jeg har ikke prøvd Kalles skytterbukse enda. Etter å ha sett hvilken effekt den buksa kan ha på gutta når de har den på er jeg nesten litt skeptisk selv...den har gjort det til vane å bringe brukeren opp i rimelig høy fistel når posisjonen endres fra stående til knestående.

Da blir det natta, så jeg får hvile de stakkars armene mine (de greiene der er TUNGE!). Skuldra fikk seg også en trøkk eller to innimellom fordi jeg slet med siktet - det blir linser igjen neste gang ja :P

JAH, og - før jeg går - jeg har sett Black Sheep...med Kalle og Karoline. Det var nok den mest kvamende filmen jeg har sett! Morsom, og hæslig. Jeg skal ikke se den igjen, og ihvertfall ikke noen oppfølger! :P

2 kommentarer:

Karl-Peder Sjømæling sa...

Æ mått sov me ein haug me sau utafor soveromsvinduet mitt i natt.. :'(

Men det gikk bra.. :D

Karl-Peder Sjømæling sa...

Ja, åsså det geværet du ikke huske navnet på, e en BRNO modell 602.. :)
Åsså Sauern heite 200 STR, å Mausern e en god gammel M98.. :p