24.5.07

Hooost

Jeg har nå kommet så langt i min forkjølelse at hosten kun kommer ved luft/temperaturskifte eller ved aktivitet, og jeg har en snasen nasal stemme! Tror jeg hadde gjort meg godt på "nattønske" (radio) nå. Eneste som er irriterende er at jeg våkner av at jeg ikke får puste, fordi jeg har en host sånn halvveis i halsen og må presse den ut. Annoying. Men så lenge jeg fortsetter å våkne så går det vel bra!

Muntligeksamen på fredag! Skrekk&gru. Det går så bra så. Jeg GLEDER meg til å være ferdig!!! Ikke minst fordi jeg bestilte kamera i dag :D :D :D Fotografen i meg har full fest! Dette blir bra. I alle fall når jeg får bytta ut det bedritne 18-55 objektivet :P

Ellers har jeg funnet den PERFEKTE mannen!

Høy, kjekk, stilig, selvoppofrende - og ikke noe irriterende hode som sier "nei nå er det nok sjokolade..."

Her er for øvrig det som vel må betegnes som tidenes høydepunkt for Steinkjer på denne siden av "IT-byen"-perioden:

Ingen kommentarer: