17.5.07

Gratulerer med dagen!

Så var det 17. mai igjen. Jeg sitter inne med vond hals *snufs* og skal skrive artikkel fra gårsdagens hendelser. Blir vel forhåpentligvis grilling eller noe sånt med familien senere i dag, litt 17. mai må vel jeg også få med meg.

Ja, og så har jeg funnet hybel til høsten! Knappe 50 meter fra skolen (kanskje enda mindre?) har jeg funnet en lys - og ikke minst billig - hybel sammen med to venninner. Vi mangler en til å flytte inn i den minste hybelen, noen interesserte? 8 kvm er kanskje i minste laget, men leia er på bare 1700 inkl. strøm! :)

Og til slutt: gratulerer, Norge. Gratulerer UTDANNINGSYSTEMET i Norge, som gjør at en av de få fridagene de fleste studenter burde ha råd til å ta seg må være arbeidsdag. Blæ. (Jeg har nemlig kommet fram til at ekte 100% studenter jobber i feriene. De som ikke gjør det er uselvstendige og som regel bortskjemte. Så det så;P )

Have a day!

Ingen kommentarer: