16.3.07

STUD:NT

Studentmagasinet e UTE!

Og jeg har like totally fame i en reportasje: Studenter samarbeider med Trønder-Avisa .Det er jo HiNT-nyhetene (når kanskje ikke hele verden), men med et opplag på godt og vel 20 000 må jeg si at mine fifteen seconds of fame er ganske sweet ;) *selvgod*

Men sånn helt seriøst - det har vært med så mange flinke og engasjerte folk på dette, spesielt den grafiske gruppa har vært helt fantastisk! Vi har slått rekorder for antall timer på skolen hver dag den siste uka! Det står respekt av å være 12 timer på skolen og jobbe nesten hele tida! Jeg er så stolt av oss alle sammen og det vi har fått til! Vi har fått masse skryt, og Trønder-Avisa er veldig fornøyde!

I tillegg ble vi nettopp ferdig med innspilling av musikkvideo, sjekk ut http://rogerandre.no/ .

Nu ble det natten, i morra fyker jeg en kjapp tur til Lilledor (som Trondheim kalles her i Dor (som Steinkjer kalles (av en eller annen grunn))).

Eks-redaksjonssjef out

4 kommentarer:

Anonym sa...

*applaus*

Anonym sa...

dor heite dor fordi det e dor-deintjer (av stor-steinkjer). trondheim e jo som en forstad å rægn, å bli derfor lille-dor. dor ligg jo som kjent længst inn i fjordn!

EM sa...

Til håvard-håvard:
Hei Håvard! Mamma å pappa lure på kordan det går me dæ, nå liv? :)

Til haabe-håvard:
Åååååja. Stemme :D Det e så søtt synes æ! <3

EM sa...

(Til håvard-håvard: æ å altså. Lure på kordan det går. Sånn PS. :)