6.3.07

Døde delfiner og brukket skulder

På søndag dro jeg hjem, og vi dro i fjæra en tur. Etter å ha samlet noen gule sneglehus (som min mamma - tusen takk - har gjort meg avhengig av) ruslet vi en tur og kom over disse skjønnhetene:


Det er mest sannsynlig to niser, og de har sikkert dødd av lungebetennelse eller noe (sa min allvitende far). Fasinerende none the less.

Og så da, fikk jeg melding fra kjæresten om at han hadde ramla på snowboard. Og slått skuldra ut av ledd trodde han. Det hadde han ikke, den var brukket. Så mandag farta jeg med bussen (som svindlet meg og lot meg betale fullpris!) til Namsos, og fant ham på sykehuset med THE fatle på armen. Han fikk operert inn en heklepinne og en ståltrådfloke (ser det ut som på røntgen), og alt gikk bra.

En serie uheldige hendelser gjorde at jeg ble på sykehuset over natta, i en hard seng på pasienthotellet. Heldigvis lå jeg sammen med tre veldig koslige eldre damer som i morrest kunne fortelle meg at det var MYE værre for 30-40 år siden, da var sengene MYE hardere ja.

Min kjæreste må altså gå med armen i fatle i 6 uker, og hele denne seansen førte til en lynvisitt fra min muse, og jeg fikk inspirasjon til følgende:

Dyslektiske Harald går med armen i Atle...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oi-oi-oi, som jeg lo da jeg leste dette. Eller, så dette. Du Edith-Mari. Du er en goding. Jeg liker muse...ehh... Jeg får ikke til å si det jeg mener uten at det høres kinky ut.. Eller ser kinky ut.. Vel, du er en goding.

Anonym sa...

Harbe durbe sjorbelarbe? Virbe skarbe pårbe birbegrurbe irbe kverbe. Dirbe lirbebrørbe erbe borbeværbe irbe kverbe.

Hirbe frarbe marbemarbe