5.12.06

MmmmmmM! og litt uuuh...

Den aller aller aller første julebrusen...! MmmHM! :D

Mindre morsomt var det da jeg kom hjem i kveld, trøtt og sliten etter eksamen og en herlig utmattende treningsøkt og sulten som en halv ulv,- la pølsene i panna og fant MUGG på pølsebrødene... Men i nøden lærer fanden seg å spinne, og jeg fant hvetetortillas i frysern. Jeg tenkte at det kanskje skulle være litt som lompe...det var det IKKE! Det var ikke veldig fælt, men det var ikke veldig godt heller.

Anbefales kun i nødstilfeller...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Yo, alle veit at det er nakne kvinner som lærer å spinne når det er snakk om nød.

Anonym sa...

Hei og hå!
Nå ar julenissen flyttet opp på loftet!!!!!!!!Der sitter den og sneker gaver til alle snille barn som kommer heim.

EM sa...

Fanden kan vel også spinne? Han er flink med oppspinn i alle fall! ;)

EM sa...

Jeg visste ikke at Julenissen kunne "sneke"... Forresten er det ikke julenissen som bor på loftet, han får jo ikke plass!!! Det er en annen nisse (og jeg snakker ikke om pappa)

Anonym sa...

Nå ble jeg spent. "Er det fræmen-nisser her? " (for å sitere fra ei bok av Alf Prøysen.) Det tusler og tasler og tripper der oppe. MEN nå skal jeg legge opp avlyttingsutstyret til lillebror!! Det heter forskning på høyt nivå!

EM sa...

Det er mandeligrøten-nissen! Det er leggetingilæstan-nissen! Halloooooo!?