28.12.06

Hovinnen og grevmesteren

God jul og godt nyttår! Velkommen til oppsummeringen av min jul i stikkordsform:

Lille julaften: grøt + mandel = sjokolade! Grevinne + hovmester = HAHAHA! Julesokk + natt = utålmodig.

Julaften: Julesokk med julehefte og godteri + morgen = lykke + kvalme. Frokost = false. Penklær -> gudstjeneste -> juletregang -> ribbe -> juleevangeliet -> gaver = ekstrem lykke (og ekstrem kvalme) -> Koma.

Needless to say var desserten overflødig på julaften.

Jeg fikk masse fine gaver som varmet hjertet, og en fin gave som varmet føttene:

Ja, de lever.

Årets kuleste gave må vel være minstebrors fjernstyrte helikopter, som må lades i 6 timer for å få 6 minutter i lufta. Innpakningen var heller ikke så verst:


Og så gikk jeg i dag til innkjøp av DVD'en Pirates of the Caribbean - Dead man's chest! *lykke*

Ellers har jeg det stort sett alt for bra, skulle ikke forundre meg om jeg får insulinsjokk før nyttårsaften. Apropos nyttårsaften - jeg har kjøpt stjerneskudd med farger...! :D

Godt nyttår venner! Måtte det nye året bringe glede, lykke, og lavkalori sjokolade til dere alle.

1 kommentar:

Mella sa...

Edith+Steinkjer=savn!