14.9.09

Hjemme igjen!

Dette har vært en lang daaaaag...men ei kjempeflott helg i Oslo! :D Fikk besøkt Filadelfia og Citykirken, det var awesome! Lærte mye flott om blant andre disippelen Peter - og meg selv og mitt forhold til Gud. Grillet på Hovedøya, rusla rundt i byen, spist Ben&Jerry's is, og sett masse Southpark ^^ I dag derimot måtte jeg opp -litt- for tidlig, ventet litt for lenge på Gardermoen, sovna på flyet, fant et tog som gikk en halvtime tidligere enn jeg trodde,- og fotograferte før jeg omsider kom meg hjem og fant ut akkurat hvorfor denne dagen har vært så rar. Det kan være noe dritt å være jente...urk. Hahahaha, I HJERTE (dritt-HTML-blogg-dritt) TMI! :D:D:D:D

Da gjenstår det bare å ta natta, og krysse fingrene for at det er en glad og happy sjef som møter meg på jobb i morra til tross for at jeg hadde det utrolig gøy med facebook-kontoen hans som han gikk fra pålogga i dag. Haha! :D

Hurra for valgnatta, jeg håper du har stemt! Husk at a vote spent er a vote som gir deg rett til å sutre over resultatet. Stemte du ikke, får du ikke syte. Sånn er det bare!

Niiight!

Ingen kommentarer: