15.6.08

Bachelorgrad i multimedieteknologi: CHECK! :D

Ohyez - sent fredag kveld ble jeg ferdig med TRE år på HiNT og jeg har nå en bachelorgrad i multimedieteknologi! I går hadde vi avslutningsfest, og det var killerbra! ;) Litt vemodig å si farvel til så mange mennesker, som jeg tross alt har kjent i tre år - på godt og vondt. Noen kommer jeg nok aldri til å se igjen, andre igjen vil jeg komme til å jobbe veldig hardt for å holde kontakten med. Men om det er en ting jeg har lært de siste årene, så er det at verden er liten - UTROLIG liten. Plutselig møter man mennesker på de merkeligste steder! Så jeg er ikke veldig bekymret egentlig :) Uansett må jeg si takk for tre lærerike år, og ønske alle lykke til videre med jobb, skole, militæret, reising eller hva dere enn finner på. Som jeg sa i går, når jeg har en årslønn på over 500.000 ringer jeg og fikser gjenforening ;)

Akkurat nå skal jeg begynne å pakke for å flytte ut av Gulhuset, så her går det slag i slag! Skal finne ut hvordan jeg kan oppdatere bloggen med mobilen, så skjer det kanskje mer her etterhvert også.

Og ja - gjerne si fra om du har jobb til meg ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer!