24.9.07

(8=

Jeg har hatt den beste bursdagen i verden!!! Først fikk jeg altså kake (se forrige blogpost). Så nerdet jeg et par timer, og dro for å møte lillesøster.

Jeg trodde vi skulle gå på sentra og shoppe, men hun sa hun heller ville se film. "Javel" tenkte jeg, og begynte å spekulere i hva slags film vi skulle se. Jeg var litt sulten, så jeg foreslo at vi kunne gå innom Spar og kjøpe en grandis og brus først - men! Da måtte lillesøster plutselig så veeeldig på do, og om ikke vi kunne gå innom meg først? "Javel", tenkte jeg igjen, jeg hadde jo ingen spesielle planer for kvelden og så gikk vi hjem til meg.

Lillesøster gikk på do, og jeg åpnet døra inn til gangen foran hybelen min...

...og der - i mørket - sto det en haug med rare folk og sang! Jeg skjønte ingenting! Men det var jo selvfølgelig mamma, pappa og brødrene mine som sto der, med kort og gaver - og kake:



Jeg fikk også en topp med dødningehode på, et armbånd med dødningehoder på og nøkkeltau (?) med dødningehode på. Aner man et mønster? (8=

Så ble det pizza fra Pizzabakern, brus og kake! *rap*

Og ja, i tillegg sto det en rosa gavepose utenfor døra mi da jeg kom dit, med MASSE!!!! godteri i!!!! De søte snille jentene jeg bor med (og Monica, som også er søt og snill, men som jeg ikke bor med;) hadde kjøpt til meg! Og det mest fantastiske - jeg fikk også en PIRATPENN!!!! <3

Så, dette har vært en utrolig herlig dag! Så glad det går an å bli av å se familien sin altså :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg bare må si det : GUD HAR SKAPT SKJELETTET!!! Denne sannheten har på en måte rettferdiggjort den FRYKTELIGE kakepynten. Utover det er jeg *sukk* særdeles lykkelig over å ha lurt deg på bursdagen.
Du skulle sett fjeset ditt!!
HuMor

Anonym sa...

Edith-Mari, du har bare den søteste familien!!