12.6.06

Levanger igjen..

Så var man på Levanger igjen. Har hatt verdens beste helg på hytta med kjæresten, men nå får jeg altså ikke se ham på sånn ca 6 uker. Det er tidvis ikke så veldig morsomt at det gjør noe. Men sånn er det når han har sommerjobb på et annet kontinent, da er det liksom ikke bare å ta helgeturen :P Selv skal jeg være her i metropolen i hele sommer, jobbe masse og glede meg til han kommer tilbake :)

Ellers er det visst årets varmeste dag i dag - og la oss alle be om at vi ikke får flere slike dager! Det er så varmt at selv tankene mine svetter! Er solsvidd på skuldrene så å sette seg ut i sola er heller ikke så veldig aktuelt. Nå begynner det heldigvis å bli kvelden, håper det blir levelig i natt :P

Nei nå skal jeg fortsette å lese Silece of the Lambs. Skummel bok.

God sommer! :)

Ingen kommentarer: